konsumenckie
Liczba pozycji: 17
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie – audiobook
Nir Eyal Ryan Hoover
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo konsumenckie w Polsce oraz innych państwach UE. Zagadnienia wybrane – ebook
Bogusława Gnela Elżbieta Sługocka-Krupa Monika Szaraniec Angelo Viglianisi Ferraro
Monografia podejmuje aktualną problematykę związaną z prawem konsumenckim w Polsce i wybranych krajach UE. W monografii przedstawiono: ogólne zagadnienia prawa konsumenckiego (np. europejski model ochrony konsumenta w kontekście human enhancement, oraz problem jasności prawa konsumenckiego ), wybrane zagadnienia ochrony klienta (konsumenta) usług finansowych, ochronny charakter przepisów dotyczących...Data dostępności:
Data publikacji:
Inspirująca i inspirowana. Popkultura japońska – ebook
Adrianna Wosińska
Autorzy "Inspirującej i inspirowanej..." wskazują na różne dziedziny japońskiej kultury popularnej: filmu, komiksu, animacji, muzyki czy rewii, w których dostrzec można zagraniczne inspiracje. Przedstawiają również przypadki odwrotne, kiedy to japoński produkt kultury masowej posłużył jako kanwa dla interpretacji zachodniej. Analizują, jaki wpływ może mieć ona na sztukę „wysoką”, nawyki konsumenckie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przedumowne obowiązki informacyjne podmiotów profesjonalnych w polskim prawie cywilnym w świetle prawa Unii Europejskiej – ebook
Ewa Wojtaszek-Mik
W prezentowanej monografii analiza przedumownych obowiązków informacyjnych ciążących na podmiotach profesjonalnych obejmuje zarówno obrót z udziałem konsumenta, jak i obrót pozakonsumencki. Takie ujęcie pozwala uświadomić sobie, jak bardzo regulacja informacji przedkontraktowej wykroczyła współcześnie poza prawo konsumenckie, rozwijające się pod wpływem prawa unijnego. W opracowaniu przedstawiono zakres szczegółowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Informacja przedkontraktowa w umowach konsumenckich – ebook
Ewelina Badura
Od kilku lat europejskie prawo konsumenckie jest na etapie zmian zmierzających do zupełnej harmonizacji jego wybranych sfer. Aby realizacja praw konsumentów była efektywna w praktyce powinna być ona jednakowa na terenie całej UE. Efektywne funkcjonowanie rynku i zaufanie konsumenta do rynku to elementy nieodłączne, ponieważ bez zaufania konsumenta rynek nie będzie funkcjonował, a sposobem na pozyskanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Pszczela korporacja – ebook
Mariusz Gaca Bartosz Drabikowski Sławomir Turek
Na nasze zachowania konsumenckie wpływają te same mechanizmy, które sterują zachowaniami zwierząt. Stwierdzenie to jest jednym z najważniejszych osiągnięć myśli ekonomicznej ostatnich lat, a badacze, którzy odkryli tę zadziwiającą prawidłowość, zostali uhonorowani nagrodą Nobla. Książka Pszczela korporacja pokazuje, w jaki sposób zachowania pszczelego roju mogą być wykorzystane do tego, aby osiągnąć...Data dostępności:
Data publikacji:
Konsumencka umowa o dzieło (w świetle art. 6271 Kodeksu cywilnego) – ebook
Adam Brzozowski
„Konsumencka umowa o dzieło (w świetle art. 627 1 Kodeksu cywilnego)” stanowi monograficzne, systematyczne opracowanie niniejszego podtypu umowy o dzieło. Podjęta w pracy próba rekonstrukcji jej treści na podstawie art. 627 1 KC, uregulowań dotyczących konsumenckiej umowy sprzedaży oraz kodeksowego uregulowania umowy o dzieło prowadzi do – czasami zaskakujących – wniosków dotyczących: stosowania...Data dostępności:
Data publikacji:
ZNAK 809 10/2022. Co nam dają algorytmy? – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Co nam dają algorytmy? Jeszcze do niedawna rzeczywistość zapośredniczona przez komputerowe algorytmy wydawała się scenariuszem rodem z science fiction. Dziś nie możemy się bez nich obejść: pozwalają czuć się zrozumianym, oferują rozrywkę i pomoc w robieniu zakupów czy sprzątaniu domu. Do rewolucyjnej przemiany doprowadziło upowszechnienie Internetu i mediów społecznościowych. Skrócił się dzięki temu...Data dostępności:
Data publikacji:
UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków – ebook
Infor Biznes
"UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...Data dostępności:
Data publikacji:
Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów. Komentarz – ebook
Aleksandra Wędrychowska-Karpińska Agnieszka Wiercińska-Krużewska Agata Zawłocka-Turno Aleksander Stawicki Tomasz Feliszewski Andrzej Wierciński Paulina Komorowska Mateusz Błachucki Tomasz Kwieciński Wojciech Kulczyk Jarosław Krüger Edward Stawicki Marek Radwański Anna Witkowska Emilia Wardęga Bartosz Turno Marek Prętki Jerzy Baehr
Komentarz jest praktycznym przewodnikiem po skomplikowanych i wysoce specjalistycznych dziedzinach prawa, jakimi są prawo konkurencji i prawo konsumenckie. Jego autorzy wysokiej klasy specjaliści pracujący zarówno w kancelariach prawniczych, jak i w administracji państwowej - postawili sobie za cel przystępne i jasne wyłożenie wszystkich kluczowych zagadnień, kompleksowo i wyczerpująco omawiając m.in....Data dostępności:
Data publikacji: