ilosciowe
Liczba pozycji: 2
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe – ebook
Marcin Komor
W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Transformacja postkomunistyczna Studium przypadku zmian instytucjonalnych – ebook
Jan Winiecki
Książka jest podręcznikiem akademickim systematyzującym wiedzę na temat transformacji krajów postkomunistycznych . Autor koncentruje uwagę na tym, jak zmiany instytucjonalne i prowadzona w ich ramach polityka powodowały zmianę systemową i w jej wyniku wprowadzały gospodarkę poszczególnych krajów w świat efektywnego wzrostu gospodarczego . Jego zdaniem bowiem w studiowaniu zagadnienia transformacji...Data dostępności:
Data publikacji: